2013. január 19., szombat

Bolond vers (saját)



Bolond vers

Bolond lennék, mert álmodozni merek?
Mi van ha nekem a világ csak az álmokkal kerek?
Sosem tudom, mi az ami igazán létezett,
Vagy mikor játszik velem játékot a képzelet.

Van valami, amire magamtól rájöttem.
Az egészben az volt a jó, hogy mindenen nevettem!
Számomra az érzelmek, az igaz, a csók szent!
Legtöbbjük szerint ezért vagyok eszement.

Mások számára korban kicsinyke lehettem,
Nem is tudják, mi mindenen keresztül mehettem!
Szerinted én sebezhető, kicsiny és bolond vagyok,
De én tudom, mindig megvédenek fentről az őrült angyalok!

Ez hát, ez lenne a magam ellen vívott harcom.
Talán ez is lesz az örök kudarcom,
De ha lesz olyan ember, akiért majd mindent feladok,
Csak mosolyog majd, és tudni fogja, akkor is bolond maradok!

Image0013585979044124j14bc_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése