2012. november 23., péntek

Betegség

Hmm... Rég óta nem voltam. Vagy 10-12 napja. Ugyanis, minden akaratom ellenére, beteg lettem. Láz(39 fok), nátha és köhögés. Ezen kívül iszonyat gyenge voltam, egyfolyában kivert a víz és azthiszem ennyi. Miközben nyomtam az ágyat, eszembe jutott, hogy el kéne foglalni magam valamivel, és lám! Filmezni szeretek. Így hát fogtam magam és engedtem sorba a filmeket. Ha nem néztem meg minimum 20t akkor egyet se! Ami úgy igazán megfogott az "Az utolsó vakáció" című film, ami eszembe jutatta milyen rövid is az élet. Van egy csaj, aki az egész életét elbaszarintotta. Nem mondott soha senkinek meg semmit, félt mindentől, iszonyatosan spórolt stb. Aztán egyszer csak egy kórt álapítottak meg nála, és azt mondták egy hónapja van hátra. Körülbelül. Fogta magát, és megtett mindent amit az életben akart. Egy hónap alatt. Elment Karlovy vary-ba(Csehország, már voltam, szép hely) és elköltötte az összes pénzét. Ruhákra, cipőkre, fodrászra, bálokra, amire csak jól esett neki. Élt. A végén persze kiderült hogy a kór téves volt, így a csaj továbbra is élni fog. Nyitott egy kis saját éttermet, feleségül ment élete szerelméhez és boldogan élt tovább amíg meg nem halt. De persze az életben nem így menne. Vagy talán mégis?

Tumblr_mdxeuhdh2s1rkrr5go1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése