2012. november 8., csütörtök

Kedvencek

Szalhogy... nem is tudom hogy nem sikerült nekem rögtön válaszolni. Ma megkérdezték ugyanis, melyik a kedvenc bandám, és én nem tudtam válaszolni. Kedvencből sok van, tudom is őket de ha csak egyet max kettőt kell említeni akkor már bajban vagyok. A többi kedvencemet természetesen tudom:

Szín: kék, fekete
Szám: 8
Hónap: május, szeptember (igen, tudom hogy akkor kezdődik a suli, de nekem akkor is az)
Állat: kutya, ló
Évszak: nyár
Színész: Johnny Depp
Színésznő: Anne Hathaway 
Kaja: Kirántotthús ta(r)tármártással és sültkrumplival (én tatármártásnak hívom :D)
Sorozat: Dr. Csont, Castle (szeretem az ilyen nyomozós filmeket)
Film: Rock , fű, és motor illetve a Szellemlovas (van még egy csomó ezeken kívül)

Na és most jön a banda: 
Azthiszem úgy picit könyebb, hogy ha nyelv szerint írom:
Angol: Three days grace
Szlovák: Elán
Német: Rammstein
Magyar: (itt a baj) Road, Kárpátia, Ossian (Tankcsapda, Hooligans, Junkies és még sokan mások is)

Azthiszem csak sikerült rájönni erre is, bár elment vele majdnem egy órám, de megérte! xD

Tumblr_md6ggroflm1rng5tvo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése