2012. november 29., csütörtök

Kedvenc zeném ♥

Egy régi barátom mutatta, akivel már nem tartom a kapcsolatot. Annyira megszerettem, hogy az leírhatatlan. Sikerült mondatokba foglalniuk az érzéseimet, amik akkor abban az időszakban bennem kavarogtag. Igaz hogy nem mai banda, de akkor is fatasztikusak! Egyszerűen imádom ezt a számot. Megunhatatlan... Rocker vagyok, vállalom!

Ossian - Rock 'N' Roll lány

Hatalmas koncert
Tízezernyi kéz
Mellettem állt
Néztem, milyen szép

Beszéltünk késõbb
Egy egész éjszakán
Messzirõl érkezett
Másnap ment tovább

Még hajt a vágy
Lázadó vér tovább
Emlék vagy már
Rock 'n' roll lány
A végtelen úthoz
Adj erõt, adj hitet nekem
Nem számít a név
Hogyan, s merre élsz

És hogyha kell
Ha újra erre jársz
Engem megtalálsz

Egyszerû szavakkal
Az életérõl mesélt
Bántották százszor
Mert a rocknak élt

Másképp látta mindig az életet
Nem tûrte el soha a szürke éveket

Még hajt a vágy
Lázadó vér tovább
Emlék vagy már
Rock 'n' roll lány
A végtelen úthoz
Adj erõt, adj hitet nekem
Nem számít a név
Hogyan, s merre élsz

És hogyha kell
Ha újra erre jársz
Engem megtalálsz

Még hajt a vágy
Lázadó vér tovább
Emlék vagy már
Rock 'n' roll lány
A végtelen úthoz
Adj erõt, adj hitet nekem
Nem számít a név
Hogyan, s merre élsz

És hogyha kell
Ha újra erre jársz
Engem megtalálsz 

Youtube link, ajánlom meghallgatni: http://www.youtube.com/watch?v=W8uDg6ysEQI

A85baz0ceaaarol_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése