2012. december 3., hétfő

Emlékszel? (saját vers)



Emlékszel?
Ha lett volna a szívemen egy nagy zár,
Azt mondtad volna, aki igazán szeret az rám bármeddig vár.
Vár arra, mikor majd meg akarom őt hallani,
Nem tépi fel a sebem, ha magamnak be sem akarom vallani.

Emlékszel?
Azt mondtam, olyan vagy akár a testvérem.
Mindig kezet nyújtottál, akár hányszor elestem!
Nem tudtam ki vagy, de valamiért mégis megismertelek.
Nem értettem miért, de nagyon hamar megszerettelek!

Emlékszel?
Amikor rosz napom volt, de miattad mosolyra húzódott a szám,
Amikor senkit sem érdekeltem, akkor is kíváncsi voltál rám.
Mikor csak fájdalom maradt a szívem alatt,
Tudtam, hogy te adsz a szívedből, és még neked is marad.

Emlékszel?
Te mondtad hogyan kell tiszta szívből nevetni,
Amikor sírtam, átöleltél „Meg kell tanulnod feledni!“
S ahogy telnek, a napok, hónapok az évek,
Tudd hogy, én mindíg gondolok rád, sohasem feledem léted!

 12_-_1_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése