2012. december 1., szombat

Idézetek nektek


Tumblr_me49rt9lot1r96ui4o1_400_large

Kihúztam magam, és elindultam, hogy szembenézzek a sorsommal - miközben a végzetem rendíthetetlenül jött mellettem.
Félre lökhetsz, taposhatsz, beledöngölhetsz a betonba, de felkelek és tovább megyek, mert nem árthatsz nekem.
Ha már beállt a fagy, tegyél úgy, mintha nem fájna...hogy az utolsókat rúgjuk egymásba.
Tumblr_md4i2wiwv31rymg2to1_500_large
Sebaj, hát akkor meghalok. Hamarább, mint mások, ez nyilvánvaló. De hiszen mindenki tudja, az élet nem éri meg, hogy végigéljük.

Talán nincsenek megfelelő pillanatok, megfelelő pasik, megfelelő válaszok. Talán csak ezt kell mondanod, ami a szívedet nyomja.

Az álmaid mentettek meg a reménytelenségtől. Nem tehetsz úgy, mintha nem lennének fontosak.

804a80283bd611e2918122000a9f0a12_7_large


A nyári kalandok többféle okból érnek véget, de mindent összevetve egy dolog közös bennük: hullócsillagok, fenséges, megismételhetetlen pillanatok, az örökkévalóság felvillanása, mely egy perc alatt elillan.

Itt az ideje egy szebb napkeltének. Egy varázslatosabb napnyugtának. Egy vidámabb holnapnak. Egy szebb életnek.

Érezted már úgy, hogy néha csak egyszerűen kifutnál a világból?

 Tumblr_med2xyrvud1rhmxy6o1_500_large

Őszintének lenni veszélyes. Ha csak nem vagyok hülye is hozzá.

Lány: Olyan vagy nekem, mint a drog.
Fiú: Rám vagy szokva?
Lány: Nem. Tökreteszed az életem! ;)

Az állatvédők sokkal hevesebben tiltakoznak a bundák viselése ellen, mint a bőrruhák ellen, mert kevésbé félnek a gazdag nőktől, mint a motoros bandáktól.

Tumblr_med2ybo5vp1rhmxy6o1_500_large

Sose hajts gyorsabban, mint ahogy a védőangyalod repül.

Élj, hogy motorozhass, de úgy motorozz, hogy élhess... 

Az ember sem nem angyal, sem nem állat, s a legnagyobb baj az, hogy aki angyal akar lenni, állattá lesz.


 Tumblr_med2ufxonz1rhmxy6o1_500_large

Lovagolni olyan, mint egy gyors motoron repeszteni, amelyik oda megy, ahová akar, nem pedig oda, ahová kormányozom.

Egész életemben egyetlen hajszál választott el attól, hogy angyal legyek. Ez ideig nem sikerült átlépnem rajta.
Csak egy motoros érti, hogy miért dugják ki a kutyák a fejüket a kocsiablakon.
Tumblr_mdomjvnuto1ruyxu1o1_250_large
Nem tudhatod, mi lesz a vége.

Megszerette, de hogyan? Akart akaratlanul, akart görcsösen, vad hévvel, akaratosan, epekedve, vágyakozva: a kell és a muszáj hajtották, úgy szeretett.

Baj, ha közelebbről akarom ismerni világodat, ha kíváncsi vagyok rá? Kíváncsi vagyok minden vágyadra, minden gondolatodra, mosolyognivalóidra, érintésedre és... Rád!

Tumblr_med2kp5axd1r1bft7o1_500_large

Amit irántad érzek, az feltétel nélküli. Nem ítéllek el. Nem veszítem el a türelmemet. Nem büntetlek meg. Csak szeretlek. Ennyi az egész. Világos és egyszerű.

Lehetsz tömegben vagy bezárva egy szobában,
Legbelül mindig magány van.

Mi lehetne emberibb annál, hogy szeretsz és szeretnek?

Tumblr_med1z27x9q1rogdjyo1_500_large

A mennyben születtem
mégis a pokolban vagyok.
Rosszkislány voltam,
kidobtak az angyalok. :P

A nyári szerelmek mindig véget érnek.
Ez íratlan szabály volt.
Azt gondoltam, hogy mi mások vagyunk.
Mások is voltunk, de nem úgy, ahogy én gondoltam.
Őszintén hittem benne, hogy soha nem fogjuk elengedni egymást.

Ha tiltva nevelsz, hazudni tanítasz. 


Tumblr_m8f0p2chya1rzhj11o1_400_large
 
Nem vagyok őrült! Csak az én valóságom más mint a tiéd...

Nem kell a kábszerek sugallta álom, ha csókod ízét érzem a számon!

Nem a haláltól félünk, hanem valaminek a hiányától. Attól, hogy nyom nélkül múlunk el ebből a világból.

Tumblr_mb8f37muat1rq0jr5o1_400_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése