2012. október 20., szombat

B+

Ma voltam bérmálkozni... Vagy valami olyan. Már káromkodhatok... Juhhú! Az egész napom fantasztikus volt, de ez az este elcseszte. Nagyon elcseszte. Borzasztó. Anyuék összevesztek, a cipő feltörte a lábam, a 900 kép közül mindegyik szar stb... SÍRNI AKAROK! Sírni és hisztizni! És ha most te is lecseszel mer hisztizek akkor húzz a szarba, mer ha már otthon nem hisztizhetek, legalább itt hagyjál hisztizni! A rohadt életbe! Bammeg! Csezdmeg! Nemtudom miért pont te... Talán mert te olvasod, te vagy itt, de rohadj meg és csezd össze magad és ess össze és dobáljanak meg üvegekkel a részeg hajléktalanok és ELEGEM VAN! Rohadtul elegem van! Mindenből! MIÉRT PONT ÉN?! Pedig olyan szép nap lehetett volna! Erre nem! Elegem van! Kivagyok! Nem gyújtottam rá már pár hónapja, de ha lenne itthon cigi esküszöm egy dobozzal most rögtön. Cigi ugyan nincs, de pia van. Meg van oldva a probléma. 2 feles és megvagyok... Ha nem is üt ki de legalább jobban fogom magam érezni. Max egy fokkal. Jobb mint a semmi... Te meg kussolj és ne pofázz! Én is tudom, hogy ma voltam bérmálkozni... Szerinted még nincs elég nagy lelkiismeretfurdalásom?! Hát, ha jobb akkor rugdoss meg. Legalább neked legyen egy jó estét. Dögöljmeg! ._.

Tumblr_mby642ujvi1rf7d0bo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése