2012. október 18., csütörtök

Top 5 szexi híresség

A top 5 híres ember, aki nem csak ügyes de számomra eszméletlen szexi is! *.* :D

1:  Johnny Depp
Abszolúttbrutálisanmagas pontszámmal Depp vitte el nálam a díjat. Azon kívül hogy egy igazán jó színész(lásd: A Karib-tenger kalózai, Rumnapló stb) de nagyon szexi is. A maga 50...bocsánat 49 évével simán levesz bárkit a lábáról és meg van benne az, hogy iszonyat férfias. És az az imádnivaló kis bajusz... Egyik interjúban olvastam, hogy a színésznők akik vele forgatnak szinte kérkik a forgatókönyv írót hogy legyen csókjelenetük mert annyira jól csókol. :P  Szóval Depp, nálam te nyertél! ;) ♥
 

2. Orlando Bloom
Régen...elég régen láttam a Trója című filmet (ha jól emlékszem Páriszt alakította) de nem igazán fogott meg benne. Ahol újból felfigyeltem rá, az A Karib-tenger kalózai volt. Lehet hogy csak nekem, de ott iszonyatosan hasonlított DiCapriora. Ügyes színész, és van benne valami amitől minden lány elolvad. Már csak rá kéne jönni mi is ez valójában. Megvaaaaan! Az a csábos vigyor! Mmm... :3

3: Leonardo DiCaprio
Nálam "csak" a harmadik helyre volt elég a teljesítménye. A Titanic után valahogy úgy érzem nagyot esett. Mint teljesítményileg, mint testileg. Magyarul: Nem olyan szexi mint akkor. Amúgy nem lehet rá panaszkodni, igyekszik a gyerek. (Amúgy 37 éves :D) Ezért is lett a harmadik. Ettől függetlenül a "Titanic", illetve a "Kap el, ha tudsz!"-ban nyújtott alakítása miatt nálam örök kedvenc marad. ;)
 

4. Taylor Lautner
Mindenkinek a Twilight Saga jut róla eszébe. Én is láttam. Fos egy film... Ettől függetlenül Taylor iszonyat jól alakít, de be kell vallanom a negyedik helyre csupán a teste miatt került. Amikor esőben áll félmeztelenül... és látod a kockahasán a csillogó vízcseppeket, na az az a pont amikor a lányok háromnegyede észbe kap hogy nem csak Taylor teste nedves. Ehehe :D
 

5.  Till Lindemann
Igazából, én sem tudom miért pont ő. 49 éves, nincs kockahasa, enyhén szólva is beteg egy ember. Mégis van benne valami ami olyan szexivé teszi őt.  Nem? NEM?! Nem... Najó! Nem, de akkor is övé az ötödik hely! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése