2012. október 24., szerda

Keserű méz

Hát, mivel beteg vagyok (torokfájás) és doktornénim volt olyan édes, és kiírt egészen keddig, eldöntöttem hogy film maratont fogok nézni otthon, az ágyból. Magam elé vettem a laptopom, és amíg Ő éppen kajakozott (nem igazából nem kajakozik, csak...) MEGVAN! Kempozik, nem kajak... Mostmár büszke lehet rám! Naszóval Ő épp verte az embereket, addig én otthon kényelmesen ágyikóból megnéztem egy rég óta halogatott filmet. Elég szimpi címe van: Keserű méz
Nos, kb erről szól a film: Egy házaspár (Nigel, Fiona) hásasságuk 7. évében elutazik egy hajóútra mivel kihűlni látszik kapcsolatuk. Itt megismerkednek egy elég különleges házaspárral, Mimivel és Oscarral. Oscar egy keserűen cinikus, mégis izgalmas egyéniségű rokkant, Mimi pedig maga a megtestesült tökély. Minden férfi őt akarja, még Nigel is. Mimi beleegyezik, hogy lefekszik a férfival, de csak ha végighalgassa Oscart, aki kapcsolatukat meséli el Mimivel. Oscar -úgy néz ki- támogassa Nigelt, hogy ágyba vigye Mimit, a végén viszont kiderül, hogy nem. Rengeteg gonoszságot csináltak egymásnak, ő majdnem megölte Mimit, a szívét darabokra törte, abortuszra kényszerítette, Mimi pedig tolókocsiba juttatta és véget vetett írói karierjének. Utálták egymást, mégsem tudtak egymás nélkül élni. Tolókocsiba jutása után Mimi lett a  házvezetőnője, szakácsa és a börtönőre is egyben. A történet utolsó előtti fejezeténél szilveszteri bulit tartanak, ahol Nigel elhanyagolt felesége, Fiona egymásra talál Mimivel. Oscar élvezi a látványt, de Nigel nem, és bosszúból meg akarja ölni Oscart amiért így belekavart az életébe. Oscar előhúz a zsebéből egy pisztolyt, megöli Mimit és magát, mondván "A történet végét soha senki nem fogja megtudni!" Persze mindenki rájön, hogy a történet vége valójában ez. A házasok újra egymásra találnak, Mimi és Oscar pedig még halálukon túl sem hagynak békét egymásnak.
Egyébként a filmben van minden. Humor, szerelem, kín, szenvedés és szex. De -megmondom őszintén- Oscar olyan részletességgel meséli el perverz szokásaikat, hogy én párszor beletekertem a filmbe. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése