2012. október 12., péntek

Üdvözletem!

Mint ahogy ezt már észrevehetted, ez egy blognak induló valami szerűség. Én pedig egy embernek készülő valami szerűség vagyok. Annyi biztos, hogy engem lehet jellemezni szinte bármivel. Egyetlen egy szó nem illik rám, ez pedig a: normális! Egy aránylag kedves lánynak tartom magam, annak ellenére hogy az élet elég csúnya játékot játszik velem. Szeleburdi vagyok, rendetlen, ügyetlen, a kézügyességem is nulla. Átlagos tanulónak vallom magam, átlagos problémákkal. Nem szeretek tanulni. Eléggé hadarok is. A szerelmi életem -igen, nem fogod elhinni de nekem olyanom is van- eléggé komplikát. Van barátom, már több mint egy hónapja. A gond az, hogy elég messze él, így csak ritkán tudunk találkozni. Eleinte próbáltam bemagyarázni magmnak hogy ez biztos nem lehet szerelem, de sajnos(vagy nem sajnos) rájöttem hogy az. Kell nekem! Nem akarok nélküle létezni! Áh... Bonyolult az élet. Bár, senki sem mondta hogy jó lesz. Azt meg végképp nem, hogy könnyű! Előre is elnézést kérek az íráshibákért. Vagy sietek, vagy pedig csak simán nem figyelek arra, hogyan írom. Köszönöm, hogy végigolvastad. Vagy csak átfutottál rajta, vagy ha csak az utolsó mondatot olvasod... mindegy. Szal köszi! :)

Tumblr_m599hp0owl1rpyavyo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése