2012. október 26., péntek

Filmek (kb 1995)

Szépjóestét! A mai nap elhatároztam hogy az 1995 körüli filmeket fogom előnyben részesíteni, így esett választásom a következőkre: (mivel a filmeket csehül néztem, nem tudom biztosan a magyar nevüket)

1. Mint a kámfor
Én "zakázané ovoce" néven láttam, ami szó szerint lefordítva "tiltott gyümölcs". De mivel gúgli barátom ezt a címet adta, én hiszek neki. A film egy nagyon okos, rafinált bankrablóról szól, aki fegyver nélkül rabolja a bankokat. Lecsukják és 30 év vár rá, de minden egyes nap a szökésről, az utolsó nagy dobásról és egy jobb életről álmodozik. Hű társa és közé a menekülés utolsó pillanatában egy nyomozónő kerül akit elrabolnak. Mint utólag kiderül a szivét is elrabolta. Ehehehe. Lényegében az ő szerelmi viszonyukat és a nyomozást láthatjuk 122 percen keresztül. A film 12es karikával jelent meg 1998ban.
Ps.: A főszereplő csávesznak rövid ideig látni a kockás hasát. Lehet hogy téged ez nem nyom, de én fontosnak tartottam megemlíteni. :P

2. Elemi ösztön 1
Základný instinkt címmel fut csehül, thrillernek és kriminek titulálva, 1992ben készült, 123 perc, 18as karika. Eredetileg ezt akartam a végére hagyni, de valamiért mégis meggondoltam magam. A filmben többször hangzik el a "szex" szó mint 10 fiúkamasz napjának összesítésében, elég durva ágyjelenetekkel illetve a főszereplő ügyvéd csendes bájának különös kihasználásával. Gyilkossági ügyben nyomoznak, és a gyanú az ellenálhatatlan írónőre terelődik. A pszichológusa nem bir neki ellenálni így minden követ megmozgat hogy ne kerüljön börtönbe a nő. A végén viszont majdnem ő maga kerül börtönbe, de megússza az esetet tolókocsival és elmegyógyintézettel. A gyilkos nem derül ki. Pedig kíváncsi lettem volna rá...
 

3. G.I. Jane
A harmadik, és egyben utolsó filmem az 1997es, amerikai akciófilm meglepő módon nem 18, hanem 16os karikával került a boltokba. Bár, szerintem 18nak is simán elmehetett volna. A főszereplő Demi Moore, aki nagyon jól játsza a hadnagyot. Ő az a nő, aki az elképesztő katonai szigor és a fizikai megterhelések ellenére is képes kitartani elhatározása mellett, hogy a férfiakkal egyanrangú katona váljon belőle. Senki nem bízik a sikerben, mivel a kegyetlen kiképzés során a férfiak 60%-a kiesik a rostán. De ő elszánta magát, mindenképp bizonyítani akar és bizonyít is. A film végén különleges kitüntetésben is részesül, és sikeresen elvégzi a kiképzést. 
G. I. Jane - Demi Moore

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése