2012. október 21., vasárnap

Szerelmes reggelek

Ahhoz képest, hogy a tegnapi napot egy aránylag szar estével zártam, a reggelem meglepően jól sikerült. Bár, ez nem újdonság. Mióta Ő az "enyém" azóta minden reggel jól sikerül. De tényleg! Szal ha esik, ha fagy, ha fúj a szél, ha köd van, ha süt a nap stb, és az emberek fáradtak, nyűgösek, mindenki aludni akar, az én első mondatom a "Jaj, de romantikus idő van!". Még hajnali 6kor is ezt mondtam mikor szombaton anyu felkeltett hogy ideje indulnunk. Azt hittem keresztben lenyel mikor megmondtam neki, hogy a sötét szerintem romantikus. Amíg Ő nem volt velem, addig rendetlenség volt a szobámban, rágtam a körmeim, "tördeltem" az ujjaim, nem voltam hajlandó más színt felvenni csak feketét, nem fogadtam szót, kemény rockot és metált halgattam... most meg, mint akit elvágtak. Rend van a szobámban, nem rágom a körmeim, már alig tördelek, nem cigiztem már több hónapja, alkoholt csak mértékkel iszom, látni rajtam más színt is a feketén kívül, hajlandó vagyok más zenét is meghallgatni és szótfogadok. Nem igazán tudom, hogy hálás legyek, vagy haragudjak RÁ, mivel megváltoztatott. Még sütni is megpróbáltam miatta! Na jó, mondjuk ott a végeredmény olyan szar lett hogy még a kutya se ette meg, de a szándék a fontos! Más ember lettem... csupán azért, hogy neki megfeleljek illetve próbáljak megfelelni. Nem viselném el ha egyszer csak ráunna valamelyik rosz tulajdonságomra és lelépne valami szupermodellel. Bár nem hiszi ezt magáról, de szerintem simán menne neki. Egy valamit viszont nemértek. Neki miért nincs rosz szokása? Hogy lehet olyan tökéletes? Miért nincsenek hibái? Könyörgöm... csak egy hibája lenne legalább! Én tele vagyok rosz szokásokkal és hibákkal, erre Ő olyan tökéletes! Megmondom őszintén, hogy félek hogy egyszer csak elhagy. Bár bizonygassa, hogy nem tenne ilyet én mégis félek tőle. Nem akarok nélküle létezni, nélküle élni. Ha egyáltalán nélküle van élet... URAMATYÁM! Fúj de nyálasra sikeredett! Szinte csöpög a monitor! Fúúj... szégyelhetem magam! MONDTAM ÉN HOGY MEGVÁLTOZTATOTT! Bár, nem is bánom... Szeretni akarom és kész! A maga tökéletes, hibátlan módján! ♥

Tumblr_mc8ngwghay1rsm6upo1_400_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése